مراقبت های بعد از تزریق چربی

مراقبت های بعد از تزریق چربی : تزریق چربی ، یکی از روش های جوانسازی پوست بوده که به علت عدم عارضه ، مراقبت های بعد از تزریق چربیماندگاری طولانی مدت و عدم حساسیت بدن نسبت به آن در میان مردم بسیار محبوب شده است ؛ تزریق چربی ، سرپایی بوده و تحت بی حسی موضعی در طی حداقل یک ساعت انجام می شود.

دریافت نتایج مطلوب از روش های جوانسازی و جراحی های زیبایی متفاوت ، نیازمند آگاهی کامل در رابطه با نکات و مراقبت های قبل و بعد از آن می باشد ؛ به همین علت در ذیل به برخی از مهم ترین نکات بعد از تزریق چربی اشاره شده است.

مراقبت های بعد از تزریق چربی

• به افرادی که تزریق چربی انجام داده اند ، توصیه می شود بلافاصله پس از تزریق چربی سر خود را خم نکرده و دراز نیز نکشند ، بهتر است راه رفته یا بنشینند.
  • بهتر است در دوران نقاهت تزریق چربی ، در حین استراحت و خواب دو بالش در زیر سر قرار داده شود.
  • بیماران باید از ماساژ ناحیه تحت درمان ، خودداری کنند.
  • کسانی که تزریق چربی انجام داده اند ، باید به مدت 1 هفته از رفتن به استخر و سونا خودداری کنند.

تا چند روز بعد از تزریق چربی صورت ورم دارد ؟

مدت زمان خوابیدن ورم تزریق چربی ، طولانی نبوده و در طی چند روز تورم و کبودی ناشی از آن برطرف می شود ؛ پزشک به بیمارانی که به منظور جوانسازی پوست خود این روش را انجام داده اند ، توصیه می کند برای کاهش ورم صورت بعد از تزریق چربی ، هر ساعت به مدت 15 دقیقه از کمپرس یخ استفاده کنند ؛ کمپرس یخ ، تاثیر به سزایی در کاهش تورم و کبودی ناشی از تزریق چربی دارد.

مراقبت های بعد از تزریق چربی

بعد از تزریق چربی به صورت چه بخوریم ؟

پزشک به افرادی که تزریق چربی انجام داده اند ، توصیه می کند مواد غذایی هم چون سبزیجات ، ماهی ، آووکادو ، بادام ، گردو ، روغن زیتون ، روغن نارگیل و از این قبیل موارد را در رژیم غذایی خود قرار دهند و هم چنین به وفور از مایعات استفاده کنند.

کرم برای بعد از تزریق چربی در صورت

استفاده به موقع و منظم از دارو ، کرم و پمادهای تجویزی پزشک از اهمیت به سزایی برخوردار است و کمک شایانی به تسریع در روند بهبودی بیماران می کند ، به همین علت بیماران باید در این باره بسیار دقت کرده و سهل انگاری نکنند.